ANKIETA dla KLIENTÓW POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU

Szanowni Państwo,

w trosce o jakość usług świadczonych przez Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku przygotowaliśmy poniższą ankietę. Prosimy o ustosunkowanie się do przedstawionych poniżej zagadnień. Zebrane od Państwa uwagi wpłyną na usprawnienie pracy w Urzędzie.


pola oznaczone (*) są wymagane

To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
3. Poniżej znajdują się różne kryteria jakości obsługi Klientów w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim.
Prosimy o ustosunkowanie się do nich wykorzystując do tego celu skalę od 0 do 5, gdzie: 0 – oznacza brak zdania na ten temat, 1 – ocenę niedostateczną, 2 – ocenę mierną, 3 – ocenę dostateczną, 4 – ocenę dobrą, 5 – ocenę bardzo dobrą.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
4. Prosimy Pana/ią o opinie na temat naszej strony internetowej oraz o uwagi dotyczące oczekiwań w tym zakresie.
W przypadku nie korzystania przez Pana/ią ze strony internetowej Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) oraz facebooka, proszę przejść do pytania nr 6.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.