Rozmiar czcionki: A- A A+

ANKIETA dla KLIENTÓW POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU
  1. Szanowni Państwo,

    w trosce o jakość usług świadczonych przez Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku przygotowaliśmy poniższą ankietę. Prosimy o ustosunkowanie się do przedstawionych poniżej zagadnień. Zebrane od Państwa uwagi wpłyną na usprawnienie pracy w Urzędzie.


    pola oznaczone (*) są wymagane

  2. 1. Jak często korzysta Pan/i z usług Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego?(*)


    To pole jest wymagane.
  3. 2. W jakim wydziale załatwiał/a Pan/i sprawę? (proszę wybrać nazwę wydziału z listy lub podać nazwę wydziału)(*)







    To pole jest wymagane.
  4. Nieprawidłowe dane
  5. 3. Poniżej znajdują się różne kryteria jakości obsługi Klientów w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim.
    Prosimy o ustosunkowanie się do nich wykorzystując do tego celu skalę od 0 do 5, gdzie: 0 – oznacza brak zdania na ten temat, 1 – ocenę niedostateczną, 2 – ocenę mierną, 3 – ocenę dostateczną, 4 – ocenę dobrą, 5 – ocenę bardzo dobrą.
  6. Czas oczekiwania na obsługę(*)
    Nieprawidłowe dane
  7. Godziny pracy urzędu(*)
    Nieprawidłowe dane
  8. Terminowość załatwienia sprawy(*)
    Nieprawidłowe dane
  9. Uprzejmość i kultura obsługi Klienta(*)
    Nieprawidłowe dane
  10. Profesjonalizm i kompetencje zawodowe pracowników urzędu(*)
    Nieprawidłowe dane
  11. Dostępność informacji o dokumentach, jakie należy przedłożyć aby załatwić sprawę(*)
    Nieprawidłowe dane
  12. 4. Prosimy Pana/ią o opinie na temat naszej strony internetowej oraz o uwagi dotyczące oczekiwań w tym zakresie.
    W przypadku nie korzystania przez Pana/ią ze strony internetowej Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) oraz facebooka, proszę przejść do pytania nr 6.
  13. Ocena Biuletynu Informacji Publicznej (http://uwgdansk.ssdip.bip.gov.pl/)
    Nieprawidłowe dane
  14. Ocena strony internetowej Urzędu (www.gdansk.uw.gov.pl)
    Nieprawidłowe dane
  15. Ocena profilu facebook
    Nieprawidłowe dane
  16. 5. Czy ma Pan/i uwagi do zawartości lub wyglądu ww. stron? Prosimy o informację:
    Nieprawidłowe dane
  17. 6. Czy w trakcie załatwiania sprawy w Urzędzie spotkał/a się Pan/i z (bezpośrednią lub pośrednią) sugestią ze strony pracownika otrzymania jakiejkolwiek korzyści majątkowej lub upominku?(*)

    To pole jest wymagane.
  18. Nieprawidłowe dane
  19. 7. Czy ma Pan/i uwagi dot. pracy pracowników Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego lub propozycję usprawnień w urzędzie? Prosimy o informację:
    Nieprawidłowe dane
  20. Pytanie antyspamowe(*)
    Pytanie antyspamowe
      OdświeżNieprawidłowe dane.
    Przepisz cyfry z obrazka
poprzednie następne