I. Zakładanie ePUAP (czynność jednorazowa)

1. Strona www.epuap.gov.pl

2. Zarejestruj się

- Uzupełnienie danych

3. Założenie profilu zaufanego ePUAP

- Uzupełnienie danych

4. Poświadczenie bezpiecznego podpisu elektronicznego w ciągu 14 dni od zarejestrowania się.

Należy udać się z dowodem osobistym lub paszportem do jednostki potwierdzającej bezpieczny podpis elektroniczny (ZUS, Urząd Skarbowy, Punkt Obsługi Klienta Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27).

 

II. Zakładanie konta w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (czynność jednorazowa)

1. Strona http://rpwdl.csioz.gov.pl/

2. Aplikacja dla pomiotów leczniczych

3. Jeśli nie masz konta w systemie załóż je tutaj

- Uzupełnianie danych (login powinien mieć co najmniej 6 znaków, hasło – co najmniej 6 znaków w tym jedna DUŻA litera i jedna cyfra)

- Załóż konto

4. Aktywacja linku, który przyjdzie na maila wskazanego przy zakładaniu konta RPWDL

5. Złożenie do organu rejestrowego „Wniosku o nadanie uprawnienia” (www.gdansk.uw.gov.pl – Urząd – Wydziały – Wydział Zdrowia – Oddział Rejestru Podmiotów Leczniczych, Nadzoru i Kontroli  – Informacje dotyczące rejestru - Wzory formularzy i dokumentów – Wniosek o nadanie uprawnienia)

Wniosek należy wydrukować, uzupełnić i złożyć do organu rejestrowego osobiście, przesłać faxem 58 30 77 190 lub mailem – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

6. Organ rejestrowy nadaje uprawnienia

 

III. Składanie wniosku

1. Strona http://rpwdl.csioz.gov.pl/

2. Aplikacja dla pomiotów leczniczych

3. Login, hasło

4. Nowy wniosek

5. Wniosek o zmianę

6. Uzupełnienie wniosku w miejscach w których zachodzi zmiana.

7. Poprzez zakładkę „Załączniki” dołączenie dokumentów w zależności od tego czego dotyczy zmiana (skan decyzji sanepidu lub skan polisy OC lub skan opłaty).

8. Zakładka „Informacje dodatkowe” wpisuje się imię, nazwisko i pełnioną funkcję oraz odznacza się Oświadczenie.

9. „Zakończ i zweryfikuj wniosek”

10. Możliwość sprawdzenia wniosku przez opcję „Zobacz lub wydrukuj wniosek” lub możliwość powrotu do wniosku by dokonać jeszcze zmiany przez opcję „Modyfikuj wniosek”

11. Podpisz wniosek za pomocą…

- Jeśli wniosek podpisuje się za pomocą profilu zaufanego ePUAP -> Dalej –> login i hasło z ePUAP –> Zatwierdź –> Użyj tego profilu do podpisu –> kod z maila lub smsa –> OK

- Jeśli wniosek podpisuje się za pomocą certyfikatu to wpisuje się PIN

12. Wyślij